a s z o m s z é d b a m e n t e m .

Friss topikok

  • szomszedbamentem: @redzsii: majd zárójelben leírom magyarul, te pedig tanulhatsz németül. past? (ami egy német nyelv... (2013.10.09. 16:01) elkezdődött az egyetem.
  • pudorc: én most megtaláltam, ez létezik itt is! www.facebook.com/groups/86466726912/ (2013.09.26. 15:46) sprachencafé
  • szomszedbamentem: na lecsekkoltam, van kacsás, krokodilos, elefántos és sólymos (vagy valami hasonló). pudorc, neked... (2013.09.17. 19:22) ma elkezdtem körülnézni.

megérkeztem.

2013.09.14. 20:09 szomszedbamentem

ha csak egy cetlit hagytam volna a hűtőn, ezt írtam volna rá.

szóval megérkeztem. annyi cuccom volt, hogy sajnos a kocsiban elfoglalta a helyemet, ezért nekem otthon kellett maradnom középen kellett ülnöm a kocsiban. a szüleim voltak olyan cukik, hogy kiköltöztettek, és ahhoz képest, hogy ma már szerintem csak a mi családunk közlekedik papír térkép alapján, egészen hamar ideértünk. a kolitól a belváros (és az egyetem) 20 perc séta vagy 10 perc villamos. a hely nagyon jó, egy csomó bútor van, jó a fürdő is, és van egy indokolatlanul hatalmas parafatábla az ágyam felett, amin próbáltam betölteni a teret 5 darab otthonról hozott fényképpel. (ez egy rejtett utalás arra, hogy azt szeretném, ha szülinapomra elküldenétek nekem a kedvenc közös fotónkat. de komolyan.) az ágy a kistestvéremre van méretezve, ezért a gumis szélű normális méretű lepedőm (amilyet egyébként sosem használok, csak most rám tukmálták) kiflit csinál a matracomból. úgyhogy holnap veszek egy optimális méretűt. a szobatársam egy müncheni lány, aminek örülök, mert így lesz kit zaklatnom mindig, ha valamit okosodni akarok németből. meg szimpatikusnak is tűnik, és kedves is. remélem ez így is marad.

nagyöleléés

A bejegyzés trackback címe:

https://szomszedbamentem.blog.hu/api/trackback/id/tr205513741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pudorc 2013.09.14. 23:42:56

minden szuperül hangzik és redzsina pletykáival ellentétben kommentelni is lehet ügyesen! have fun!!!
süti beállítások módosítása